Bienvenue à la bibliothèque !

Image provenant de Coce

Guided reading : good first teaching for all children / Irene C. Fountas and Gay Su Pinnell.

Par : Collaborateur(s) : Détails de publication : Portsmouth, NH : Heinemann, c1996.Description : xvii, 405 p. : ill. ; 28 cmType de contenu :
  • T
Type de média :
  • SANS_MEDIA
Type de support :
  • volume
ISBN :
  • 0435088637
  • 9780435088637
Sujet(s) : Classification CDD :
  • 372.4 F7719g 20
Classification LOC :
  • LB1573 .F64 1996
Dépouillement complet :
What is guided reading? -- Building on early learning -- Guided reading within a balanced literacy program -- Designing and organizing the learning environment -- Managing the classroom -- Using assessment to inform teaching -- Using running records -- Dynamic grouping -- Creating a text gradient -- Using a leveled set of books -- Selecting and introducing books -- Teaching for strategies -- Learning about letters and words -- Shifts over time -- Good first teaching with a second change to learn.
Évaluation
    Classement moyen: 0.0 (0 votes)
Exemplaires
Type de document Bibliothèque propriétaire Localisation Cote Statut Notes Date d'échéance Code-barres Reservations d'exemplaire
Monographie Services éducatifs Document professionnel FRAP Lecture 372.4 (Parcourir l'étagère(Ouvre ci-dessous)) Disponible Lecture 330017300
Monographie Services éducatifs Document professionnel FRAP Lecture 372.4 (Parcourir l'étagère(Ouvre ci-dessous)) Disponible Lecture 330002978
Total des réservations: 0

Index.

Bibliogr.: p. 393-397.

What is guided reading? -- Building on early learning -- Guided reading within a balanced literacy program -- Designing and organizing the learning environment -- Managing the classroom -- Using assessment to inform teaching -- Using running records -- Dynamic grouping -- Creating a text gradient -- Using a leveled set of books -- Selecting and introducing books -- Teaching for strategies -- Learning about letters and words -- Shifts over time -- Good first teaching with a second change to learn.

Il n'y a pas de commentaires pour ce titre.

pour rédiger un commentaire.