Spy not / by PJ Gray.
Collection : Engage [2] Technology | TERL boostersÉditeur : [Costa Mesa, CA] : Saddleback Educational Publishing, [2016]Date du droit d'auteur : ©2016Description : 49 pages : illustrations en couleur ; 20 cmType de contenu :- texte
- sans médiation
- volume
- 9781680211313
- 1680211315
- Drone aircraft -- Fiction
- Birthday parties -- Fiction
- Readers for new literates
- Young adult fiction
- Secrets -- Fiction
- Birthdays -- Fiction
- Drone aircraft -- Fiction
- Drones -- Romans, nouvelles, etc
- Fêtes d'anniversaire -- Romans, nouvelles, etc
- Anglais (Langue) -- Lectures et morceaux choisis pour nouveaux alphabétisés
- Roman pour jeunes adultes
- Birthday parties
- Drone aircraft
- High interest-low vocabulary books
- Readers for new literates
- [Fic] 23
Type de document | Bibliothèque propriétaire | Localisation | Cote | Statut | Date d'échéance | Code-barres | Reservations d'exemplaire | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Monographie | École du Havre-Jeunesse | Livre en anglais | ANG GRAY (Parcourir l'étagère(Ouvre ci-dessous)) | Disponible | 009014174 |
Total des réservations: 0
Parcourir École du Havre-Jeunesse les étagères, Localisation : Livre en anglais Fermer l'étagère (Cache l'étagère)
ANG GRAY Smart Call / | ANG GRAY Odds are yes / | ANG GRAY Drop / | ANG GRAY Spy not / | ANG GREE Red Fox Road / | ANG GREG The wise woman / | ANG GRIF T.1 Schooling around. 1, Treasure fever! / |
"Themes: STEM, technology. TERL Boosters offer expansion opportunities for your Teen Emergent Reader Libraries. Unlike the libraries, Booster titles are sold individually. Each Booster level supports a TERL library. Boosters can also stand alone and are excellent hi-lo classroom books. There are six Booster titles supporting each level of TERL. STEM Boosters offer a unique way to delve into science, technology, engineering, and math for emergent readers. Verse Boosters introduce readers to the versatility of contemporary poetry." -- Amazon.com.
Il n'y a pas de commentaires pour ce titre.
Se connecter pour rédiger un commentaire.